söndag 6 februari 2011

Helgen som var!

Hoppades på att få en tid för Traudi men det blev tyvärr inga avhopp:(, nästa gång kanske.

Var ute och red i stormen i lördags, det flög till och med soptunnor....red lite efter på banan men med en häst som var på hugget fick jag ge upp. Han var för spänd för att få något vettigt gjort, och det kan man förstå med den blåsten som var.

Fick ett samtal från Anneli på www.ridin.se om att hon kommer till Hagelyckan till helgen. Kanonbra då jag vill kolla så att både dressyr och hoppsadeln ligger bra. Detta kommer att bli på söndag efter middag......

Är i valet och kvalet om jag skall hoppträna imorgon eller ej. Vet inte riktigt om min transport är klar, har en läcka i ena däcket som skall vara fixat måste kolla det imorgon.

Jag har börjat att ge Asterix Krafft sport nu blandat med grov för att få mer energi och det har gett resultat:). Innan fick han grund som numer då är utbytt till sport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar