måndag 28 februari 2011

Monica kommer att sakna dig....

Tror inte att jag berättat hur jag blev med Asterix....

Fick för drygt ett år sedan ta bort min förra häst. Kontaktade då mina tränare Sandra & Nina och undrade om dem viste någon trevlig häst där ägaren var mer mån om hemmet än pengarna. Sandra hörde av sig och sa då att hennes kompis skulle sälja sin häst då hon tyvärr hade fått cancer. Hon ville ju så klart inte sälja honom men var tvungen pga av sin sjukdom. Monica som hon hette Asterix förra ägare gick tyvärr bort förra veckan. Sandra ringde och sa detta till mig idag. Monica och jag har haft kontakt då och då och hon har följt min blogg. Hon var tyvärr aldrig och hälsade på honom då hon hade för mycket känslor kvar för honom, men var sååå glad att jag köpt honom.

Känns såklart inget roligt alls att få reda på en sådan sak. Men Monica om du kan läsa där uppe som du nu är så får du här en STOR PUSS & KRAM från Asterix och jag vet att du ger en eller fler tillbaka. Det brukade du alltid säga när vi pratades vid eller mailades.

Kram Monica kommer att sakna dig!
Asterix & Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar