måndag 31 januari 2011

Traila till Hagelyckan!

Igår bar det av till Hagelyckan för att rida i manege. När jag kom med transporten till vårt stall så blev Asterix så glad. Han hade koll när jag packade in i den och väntade på att jag skulle hämta honom från hagen. När jag ropade på honom för att hämta honom ifrån hagen kom han glatt. In i stallet för att klä på sig täcken, transportskydd m.m. Han kunde inte stå still, så gärna ville han iväg. När vi närmade oss transporten så sprang han mer eller mindre på den:). Han gillar VERKLIGEN att åka iväg och det gör jag med.....

Väl framme så vad det glashalt men tur är att broddarna är på!!
Det blev riktigt bra ridning och han skötte sig jättebra och tyckte det var kul att jobba.

Till helgen är det Traudi träning och jag står som reserv på listan, hoppas att jag får en plats!

2 kommentarer:

  1. Hojta till om du kommer med så kan jag försöka komma å titta:)kram

    SvaraRadera
  2. Hej! råkade komma in på din gamla blogg och se att du sålde en Bates Momentum, det var i april.. Så jag antar att den inte finns kvar, men jag frågar ändå. Finns den kvar? Svara gärna på min blogg eller på josefine.freed@hotmail.com

    MVH Jossan

    SvaraRadera