måndag 10 januari 2011

Nytt liv, nya utmaningar!

Hej alla!

Nu är bloggen igång igen....har varit RIKTIGT dålig på att blogga.
Jag har haft lite att göra privat kan man säga. Jag har skilt mig och sålt vårt hus och bor numer i gamla Landvetter i en tvåfamiljs villa. Trivs OTROLIGT bra med mitt nya liv som singelmamma. Jag har också fått nytt jobb som säljare på Liseberg AB vilket är ett drömjobb för mig.

Och nu till lille Asterix, det är ju trots allt hans sida:).
Under tiden jag har hållit på med alla privata ting så har träningen legat åt sidan. Asterix har dock blivit riden och är i full gång. Han har tappat en hel del kilo sen vi flyttade till Malin och även fått lite muskler. Tyvärr så tror jag att han alltid kommer att ha sin mage och att den aldrig kommer att gå bort helt.

Nu är det nytt år och jag har landat privat och kan ta tag i träningarna mer. Tyvärr så kommer inte Nina Känsälä att ha träningar i Göteborg längre men hon kommer att hålla sina träningar på en anläggning i Falkenberg som man även kan övernatta på om man vill. Så det kommer det att bli till våren.

Nu måste jag hitta en ny tränare och då funderar jag på Traudi Björling som finns på Stall Hagelyckan, http://www.stallhagelyckan.se/ Hoppas att jag kan få en plats nästa gång hon kommer..

Hoppningen kommer jag att ta upp mer nu till våren och då kommer jag att träna för Sandra Björneland.

Idag har vi varit ute i skogen och tränat.

2 kommentarer:

  1. Kul !
    Nu är allt som "vanligt" snart igen ska du se:-) dagarna blir till veckor som blir till månader och sen.... är det vår och sommar !!! Lycka till med träningarna och ridningen.

    SvaraRadera
  2. gick bara att vara anonym... /Ewa Liljemark

    SvaraRadera